Kosár tartalma

VirtueMart
A bevásárlókosara jelenleg üres.

Rövidáru keresés

készült: rövidáru

Hírek röviden

Kedves SPULNI-barát/barátnő!

A www.spulni.hu is belépett a web2 világába.

Termékeinknél apró linkeket helyeztünk el, ahol bejelölhetik, ha tetszett nálunk bármely kellék.

Ha megnyerte a tetszését az üzletünk vagy a webáruházunk, a hivatalos oldalunkon lájkolhat:

http://www.facebook.com/spulniwebaruhaz 

Ha szeretne/nél Ön/Te is SPULNI-barát/barátnő lenni, első kézből értesülni az új termékeinkről, akcióinkról, nyereményjátékainkról, akkor itt jelöljön be:

http://www.facebook.com/spulni

Köszönjük!

Ezüst fokozatú partnere vagyunk a Cylex cégböngészőnek.

 


 

Részletes statisztika

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa154
mod_vvisit_counterTegnap483
mod_vvisit_counterEzen a héten1288
mod_vvisit_counterA múlt héten2237
mod_vvisit_counterEbben a hónapban5346
mod_vvisit_counterA múlt hónapban10366
mod_vvisit_counterÖsszesen761054

Online (20 perce): 5
IP címed: 54.162.152.232
,
2017. október 20.


látogató nyitás óta!

Útkövetés

FŐOLDAL Tartalom-elrendezések

GYIK - gyakran ismételt kérdések PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Vanessa   
2008. augusztus 12. kedd, 23:33

Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

A regisztráció menüponton keresztül néhány adat megadásával bejelentkezhet a webáruházba. Ehhez szükséges adatok:

-vezeték- és keresztnév

-felhasználói név

-e-mailcím

-jelszó

-telefonszám

-számlázási cím(ir.szám,település, utca, házszám)

-cég neve, címe

-szállítási cím (amennyiben eltér a számlázási címtől)

-bankszámlaadatok( postai utánvétnél nem szükséges megadni)

TIPP: Regisztráció előtt olvassa el és iratkozzon fel hírlevelünkre is Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen, hiszen abból havonta tájékozódhat aktuális akcióinkról, új termékeinkről, valamint híreket és egyéb érdekességeket is olvashat! A regisztráció után pedig kapcsoljon a WEBÁRUHÁZ fülre. Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a PÉNZTÁR gombra. Ezután válasszon értelemszerűen szállítási címet (ha az eltér az előzetesen megadottól), majd fizetési módot.

1. Postai utánvéttel történő vásárlás esetén ellenőrizze a szállítási- és postacímet.

Rendszerünk a korábban megadott adatokat kínálja fel automatikusan. Az utolsó lapon összegezzük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget és a fizetési módot.  A használati feltételek (ÁSZF) elfogadása után a RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA gombbal küldi el rendelését. Megrendelésének folyamatát Ön is figyelemmel kísérheti folyamatosan a megadott e-mailcímén.

2. Banki utalás előre opció választása esetén

Itt meg lehet adni a megjegyzés rovatban számlatulajdonos nevét, a számlaszámot, a bank nevét, a,bankszámlaszámot, ami megkönnyíti a megrendelő azonosítását. Rendszerünk itt is a korábban megadott adatokat kínálja fel automatikusan. Az utolsó lapon összegezzük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget és a fizetési módot. A használati feltételek (ÁSZF) elfogadása után a RENDELÉS JÓVÁHAGYÁSA gombbal küldi el rendelését. Megrendelésének folyamatát Ön is figyelemmel kísérheti folyamatosan a megadott e-mailcímén.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  1. Postai utánvéttel történő vásárlás esetén töltse ki, ill. ellenőrizze a szállítási- és postacímet. A szállítási díj a Magyar Posta hivatalos díjszabása szerint. Kizárólag Magyarország területén belül szállítunk. Részletek a CSOMAGKÜLDÉS menüpontban.

  2. Banki utalás előre opció esetén töltse ki, ill. ellenőrizze a szállítási- és postacímet. A szállítási díj a Magyar Posta hivatalos díjszabása szerint. Kizárólag Magyarország területén belül szállítunk. Részletek a CSOMAGKÜLDÉS menüpontban. Itt lehetséges díjmentes kiszállítás is!


Kérhetek ÁFÁ-s számlát a vásárlásról?

A Gombolló Kft.,a Webáruház üzemeltetője -amennyiben céges adatokat ad meg- a vásárlásról ÁFÁ-s számlát, állít ki, mely az APEH felé elszámolható. Ezért kérjük, hogy már a regisztrációkor figyeljen, hogy a számlázási adatokat helyesen adja meg, illetve, ha változás történik az adatokban, azt mindenféleképpen jelezze Ügyfélszolgálatunknak. Aki nem céges ügyfelünk, minden vásárlásról blokkot kap, a fenti dokumentumokat a termékekkel együtt küldjük, hiány, sérülés esetén Ügyfélszolgálatunkon jelezze. (KAPCSOLAT menüpont.)

Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre az áruházban?

Bankkártyás fizetésre egyelőre nincs mód. Az áruházunkban vásárolt termékeket Ön a házhoz szállítás során postai utánvéttel vagy banki előreutalással fizetheti ki. 

Ha kiszállítást kérek, megsérülhet-e a csomag?

Minden terméket úgy csomagolunk, hogy az a lehetőleg sérülésmentesen juthasson el Önhöz. 

Nem találtam egy terméket, mit tegyek?

Amennyiben egy Ön által keresett terméket nem talál meg áruházunkban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Nagyon sok terméket be tudunk szerezni Önnek, még akkor is ha nem található meg honlapunkon.

Módosíthatom a rendelésemet?

Amennyiben szeretné módosítani rendelését azt megteheti írásban, melyet a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.  címre tud elküldeni a megrendelés fogadását, azaz a "feldolgozás alatt" státuszú levél érkezését követő egy napon belül. A rendelést telefonon nem lehet lemondani.

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?

A Magyar Posta Zrt. kézbesíti a csomagjainkat. A termékeket általában a feladást követő munkanapon kiszállítják. Amennyiben kérdése,problémája van vagy csak egyszerűen bizonytalan, hívja ügyfélszolgálatunkat (+36 70 77 21 007) ahol kollégáink segítenek Önnek.
Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát! 
Utólag nem tudunk hiányreklamációt elfogadni!

Mi történik ha nem vagyok otthon?

A Magyar Posta Zrt. a küldeményt egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, értesítést hagy, hol és mikor vehető át a küldemény.

Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?

A megrendelés fázisáról folyamatosan e-mailben tájékoztatjuk az alábbiak szerint:

- a megrendelés fogadásakor: feldolgozás alatt

- a Magyar Posta Zrt.-nek való átadásakor: szállítás alatt

- utolsó alkalommal, amikor az utánvételes összeg beérkezett a számlánkra: lezárt:

Kinek és hogyan kell fizetnem?

Utánvét esetén a fizetés az áru átvételekor a kézbesítőnek készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő!).

Amennyiben a rendelés értékét bankon átutalással egyenlítette ki előre, ez esetben nem kell semmit sem fizetni.
A csomagban található számla, blokk helyességét minden esetben kérjük ellenőrizze.

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a kézbesítő jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a Magyar Posta Zrt.-hez kell fordulni a reklamációval. 
Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!
Bármilyen probléma esetén kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat +36 70 77 21 007 és megpróbálunk segíteni.

Milyen garanciális feltételek vannak?

Cseregarancia: Csak a sérülésmentes, nem használt, összes tartozékkal együtt, hiánytalanul, blokkal vagy számlával visszaküldött termékekre érvényes. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Garanciát szintén a fenti törvényben meghatározott módon és tartamban vállalunk.

Mi tegyek, ha nem megfelelő vagy nem tetszik a termék?

Tanács: Kérjük, a megrendelés előtt olvassa el tájékoztató menüpont alatti tanácsainkat, hogy a legmegfelelőbb terméket küldjük el és ne legyen probléma! 
Természetesen a megrendelés során élhet a 17/1999. számú Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. 
A szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, azaz visszaküldheti a terméket. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük.
Figyelem! A Kormányrendelet szerint ebben az esetben Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával, illetve esetlegesen az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárral kapcsolatban felmerült költségeket.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési azonosítómat, vagy jelszavamat?

A regisztráció menüsornál talál egy "Elfelejtett jelszó" linket. Klikkeljen rá és a megjelenő mezőbe írja be a regisztráláskor megadott e-mail címet! 
Amennyiben az szerepel adatbázisunkban, úgy azonnal elküldjük Önnek a belépéshez szükséges adatokat!
Amennyiben a regisztrációs e-mail címét is elfelejtette, kérjük regisztráljon újra!

Módosítás dátuma: 2010. november 12. péntek, 23:26
 
FacebookGoogle bookmarkIWIW